onsdag 2 oktober 2013

Finaste teburken

Idag var brevlådan full av trevliga paket när jag kom hem. Dels låg där ett paket med två recensionsex från Gilla förlag och det kan man ju inte annat än gilla. Men det låg också ett stort och relativt otympligt paket i lådan. Härom veckan vann jag nämligen en tävling hos Bokfrossa och vinsten var en bokig teburk. Eftersom jag inte får ha några böcker på tehyllan är det här den optimala lösningen :-) I morgon ska jag se till att köpa lite te att fylla upp den med!


Åh, jag är kär i min fina burk! Vill ni ha en likadan? De går att hitta på Tefrossa

Annars tillbringar jag kvällen med näsan i Katarina von Bredows Du & jag. Att läsa von Bredow är ren nostalgi för mig.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du tyckte om den och att de skickade den så snabbt :)

    SvaraRadera
  2. Kul med bokteburk! Och jag har en likadan burk som den som står till vänster, fast min har röd text1

    SvaraRadera