söndag 18 augusti 2013

Världens längsta bokbord

Idag blev det en spontanutflykt till Stockholm och Världens längsta bokbord  som fyllde större delen av Drottninggatan. Finns det nått bättre än att tillbringa dagen strosandes längs massa bokbord och leta fynd? Perfekt uppvärmning inför bokmässan! Och fyndas det gjordes det. 
Komplett uppsättning av Per Anders Fogelströms Staden. Jag skrev ju att jag blev förtjust :-) 50kr för hela serien - dagens fynd!


Affektion - Martin Jern
Pojken som sprang bort - John Boyne
En bit av mig fattas - David Levithan
Snart är jag borta - Hanna Jedvik
Blunda och hoppa - Sarah Dessen
Lust - Åsa Schwarz
Dödsdömd - Damien Echols

En drös ungdomsböcker och en biografi, recensionsex där pengarna gick till välgörenhet, två bra saker i ett. De tre sista är böcker som kom ut så sent som i våras, trevligt! 

Slutsats - jag behöver mer bokhyllor! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar