torsdag 13 februari 2014

Rainbow Spines Tag - Sprid kärleken vidare

Love is in the air! På fredag är det alla hjärtans dag. Samtidigt pågår OS i ett land där inte alla är tillåtna att öppet visa sin kärlek. Många är det som på ett eller annat sätt visar sitt stöd för fri kärlek för alla. 

Kajsas Bokblogg har väckt liv i en gammal tag från Schitzo-Cookie. Rainbow Spines Tag går ut på att visa 6-7 böcker i bokhyllan som utgör de olika färgerna i regnbågen. Jag lyckades hitta min regnbåge enbart genom att välja böcker i min TBR-hög, det är jag mycket nöjd med. Här kommer mina val:


LILA: Håkan Lindquist - Regn och åska
INDIGO: Thomas Erikson - Vanmakt
BLÅ: Delphine De Vidan - Underjordiska timmar
GRÖN: Melina Marchetta - Francesca
GUL: Hugh Howey - Dust
ORANGE: Karin Wahlberg - Än finns det hopp
RÖD: Samantha Shannon - Drömgångare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar