måndag 7 oktober 2013

I min brevlåda 7/10

Idag var det åter igen kul att komma hem och tömma brevlådan. Det känns lyxigt att faktiskt ha en riktig brevlåda trots lägenhetsboende och att slippa springa till närmsta postombud (som ligger någon kilometer bort). Två paket med varsin bok och så Barnens Bokklubbs Läseposten på det, som om inte det vore nog så ringde det på dörren strax därefter med veckans leverans av Linas matkasse - måndagslyx när den är som bäst :)


Tusen tack till Boktjuven som skickade Törnrosens nyckel till mig. De fanns med i goodiebagen från bokmässan men hade oturligt nog hamnat på villovägar från min kasse.

Berövad är ett rec-ex från B. Wahlströms som jag varit nyfiken på ett tag. Den hamnar högt upp i läshögen den med. En läshög som för övrigt börjar växa sig lite för hög. Önskar mig lite lugna kvällar och helger snart så jag kan begrava mig i den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar