måndag 3 mars 2014

Ozaki Wisdom

Eftersom jag fick flera kommentarer om Paddans nya klädsel tänkte jag ägna det lite mer tid, för det är värt att recensera. Fodralet är från företaget Ozaki och heter iPad mini Ozaki Wisdom och finns i flera olika utseenden. Mitt heter Kärleksnovell, vilket väl känns passande. =) Ryggen är vikbar vilket gör att man kan ställa upp det i olika lägen. Överraskande är jag jätteförtjust i styluspennan som följer med och som har en egen hållare.


Här är några andra omslag, flera av dem finns i flera färger. Mitt grå finns ju till exempel även i rosa utförande. Det är synd att inte den turkosa The classic music fanns att beställa för den är ju ursnygg.

 
Bilderna har jag lånat från Ozaki.

Jag köpte mitt fodral från MyTrendyPhone.se och fick betala 336 kronor, vilket ändå är ett helt okej pris. Jag tycker till exempel även att 12Souths BookBook är ursnyggt men lite för dyrt. Dessutom är det mer otympligt eftersom det har en dragkedja runt om (sambon har det, därav har jag kunnat utvärdera det också). Nu är förvisso BookBook i läder medan detta är konstmaterial men kvalitén känns rejäl och slittåligt.

Dagens tips med andra ord. =)

1 kommentar:

  1. Nu blev jag sugen på att skaffa en padda, så jag kan ha ett så fint fodral!

    SvaraRadera