onsdag 26 mars 2014

I min bokhylla #4 2014 En rejäl blandning

Är bara hemma och vänder mellan frisörtid och körsång men tänkte jag kunde visa senaste tillskotten i min bokhylla. Tänkte först att det ju inte tillkommit något men blev visst en liten hög ändå...



Lite barnboksnytt från barnboksfrukosten hos Rabén & Sjögren förra veckan. Lina Stoltz Imorgon är allt som vanligt har jag redan läst så kommer snart lite tankar. 


Min fina systerson älskar böckerna om Ingrid. Eftersom han vilken dag som helst ska bli storebror måste han såklart få grattispaket!


Lånade hem Taco mexican style från bibblan men är så fin att se på och så gott att laga i att vi ville ha den här hemma!


Cecilia Samartins Drömhjärta är som sagt nästa bok ut i jobbokcirkeln så vi köpte in några pocketböcker. Har redan kommit in cirkellåntagare som läst och vill tycka till så denna borde hamna högt upp på listan.


Cdon fyller 15 år och firar med 24h-erbjudanden. Jag hittade boxen med alla Harry Potter-filmerna på Blue Ray för ynka 149kr, så nu väntar HP-maraton!

Så mycket att läsa, så lite tid! Har just nu igång typ 5 böcker samtidigt. Ett typiskt stressbetende hos mig. Bäst att lämna bokhyllorna ett tag ned andra ord och sticka och sjunga mig glad! :)

1 kommentar:

  1. Alla dessa böcker, som bara ligger och väntar på att bli lästa... Tiden räcker aldrig till...

    SvaraRadera