måndag 17 mars 2014

Marie Lu i Sthlm ikväll!

Hej alla bokälskare!
Nej, jag har inte försvunnit från jordens yta, jag hade bara årets mest fullspäckade vecka så var typ bara hemma och sov. Efter en helt nedkopplad dag igår har jag äntligen hittat mig själv igen. :)

Ville titta in och tipsa er som inte hört att Marie Lu kommer till Science Fiction bokhandeln i Stockholm ikväll kl. 19. Marie Lu är författaren bakom dystopin Legend och i dagarna kommer fortsättningen Prodigy ut på svenska. 

Själv ska jag hålla i en bokcirkel om Barnens ö ikväll på jobbet så kan tyvärr inte åka men är du i närheten så passa på! Tror det kan bli riktigt intressant!

1 kommentar:

  1. Jag hade helrre gått på din bokcirkel! Det är 36 år sedan jag läste den, skulle vara kul att se om jag minns nått! Jag minns guldfärgen på banden till begravningskransarna...

    SvaraRadera