söndag 16 november 2014

Vingar för en kväll

Ibland räcker tiden inte riktigt till för allt en önskar att göra. Även om veckan har varit full med massa roligheter (bokcirkel på jobbet och uppstartande av en ny bokcirkel för boktokiga Norrtäljebor) är det ju något som får offras och nu blev det bloggen. Men som jag saknat att skriva!

Annat en gör när man inte bloggar kan vara att knåpa ihop en maskeraddräkt för helgens maskerad. Där fanns det inget alternativ, så fort jag fick nys om maskeraden började jag planera sömnaden. (Att jag sen sydde sista sömmen en timme innan vi var tvungna att gå hemifrån kan jag väl tala tyst om...)

Låt mig introducera mig, Kattugglan alltså, i min rätta skrud =D




6 kommentarer:

  1. Riktigt cool dräkt :) Så himla duktig du är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det är kul att få pyssla lite emellanåt:)

      Radera
  2. Vilken läcker dräkt! Jag vill oxå gå på maskerad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! tyvärr tycker väl jag att skapandet är roligare än själva maskeradandet men den här gången var både och väldigt trevligt!

      Radera