lördag 10 januari 2015

Ett roligt julklappsbyte

Har glömt att skriva om årets julklappsbyte. Min käre mailkompis sedan många år, My, och jag beslöt oss för att byta julklappar i år.  Tanken var samma stil som Nellons bokbytescirkel, dvs bok, något bokigt och något gott. Detta kunde jag hämta ut på posten:


- Lena Dunhams bok har jag varit lite nyfiken på efter att ha läst många positiva omdömen. Jag har bara sett första säsongerna av  Girls då jag lite gav upp sen (vanligt fenomen för mig, orkar inte följa serier) men serien sticker ju helt klart ut, inte minst Lena Dunhams roll. Ska bli spännande att se vad hon skriver om sitt liv. 

- Chokladen ser oöppnad ut - skenet bedrar, haha. Isländsk mörk mjölkchoklad visade sig vara mums!

- Nu kan jag också testa mina bokkunskaper. "Böcker och ord" är i alla fall bästa ämnet på quizkampen så några frågor borde jag kunna i alla fall! 

Tack så jättemycket My! Hppas du gillade ditt paket.



4 kommentarer:

  1. Jag har inte ens sett Dunhams serie, kanske borde ge den ett försök :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga julklappar! Ser fram emot att höra vad du tycker om Dunhams bok :)

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte verkligen om mitt paket också! :) Härligt att du inte hade läst boken än ;)

    SvaraRadera