onsdag 14 januari 2015

Det går undan...

Det går snabbt framåt med läsningen just nu, jag plöjer böcker som aldrig förr! =) Just nu är jag helt försjunken med i Kristin Cashores De utvalda-trilogi, otroligt spännande! Färre tid till att skriva blogginlägg dock. 

Nästa vecka väntar inte mindre än två bokcirklar, ska bli jättekul! På måndag ska vi diskutera Extremt högt & otroligt nära på bibblans bokcirkel och på onsdag väntar To kill a mockingbird som jag liksom inte riktigt hunnit börja med än, oops!

Vad läser du just nu? 

4 kommentarer:

  1. Härligt när man bara plöjer igenom böcker! :) Själv läser jag The Miniaturist av Jessie Burton. Har inte haft så mycket tid att läsa som jag velat så går lite långsamt, men hoppas läsa ut den under veckan :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med läsflyt! Jag läser Nattfilm av Marisha Pessl just nu.

    SvaraRadera
  3. Det här året har börjat med läsflyt även för min del :) Det är riktigt kul! Just nu läser jag Scarlet av Marissa Meyer, och det kommer nog inte ta lång tid. Den är riktigt bra!

    SvaraRadera
  4. Jag läser Matched just nu :). Men böckerna av Cashore vill jag verkligen läsa nån gång :) Syrran har dom.

    SvaraRadera