onsdag 11 juni 2014

En liten uggla

Bloggandet "bland ugglor och böcker" till trots har fokus helt klart hamnat på det sistnämnda. Men nu måste jag bara få visa vad jag knåpade ihop förra veckan.

Lilla söta kusinbarnet fyllde ett i april och då jag och hennes mamma delar det stora uggleintresset var jag såklart tvungen att sy henne en gose-uggla! Blev så himla glad i den att jag nu bara måste sy mig en egen :)


Och på tal om ugglor - hur väl känner inte svärmor mig? Har länge funderat på att köpa en ny väska men har inte kommit mig för eftersom jag ändå mest använder min ryggsäck. Och så får jag denna underbaringen i födelsedagspresent! I en av favoritfärgerna (svårt att se men petrolblå är den) med ugglor på och i perfekt storlek (det får plats både iPad och en bok!) - en klockren väska för en kattuggla helt enkelt! 


Sitter för övrigt och skriver ihop ett helt gäng med recensioner att bjuda på de kommande veckorna. Ska verkligen försöka bli bättre på att förbereda och tidsinställa mina inlägg för ett jämnare flöde - för en virrpanna som mig kan det behövas!

2 kommentarer:

  1. Väskan är superfin, och gosedjursugglan helt amazing, klart du måste göra en åt dig själv oxå!

    SvaraRadera