fredag 2 maj 2014

Några dagens

Happy friday kära läsare!

Yes, jag lever och snart hoppas jag hinna sätta mig och skriva ikapp (ska bara kunna sitta ner först, mer om det längre ner...). Tills dess bjuder jag på några dagens:

Dagens film: Nyss hemkommen från stans biograf där jag äntligen har sett Divergent. Den skiljer sig en del från boken, men jag tyckte om. Riktigt bra soundtrack dessutom!

Dagens bok: Har precis påbörjat Tills kärleken skiljer oss och den känns lovande. Läser också Astrid Baros genialiska plan, en härlig robinsonad för yngre barn!

Dagens aj: Ligger nu med benen högt och försöker vila ryggen. Ryggskott är INTE att rekommendera! Att sitta ner är ingen höjdare helt enkelt.

Dagens drink: Alltså, har ni testat Amaretto Sour? Så otroligt god!

Dagens spel: Akta er för 2048. Ett farligt beroendeframkallande spel online som snor mycket lästid.

Morgondagens: Bjuder på Stockholmsutflykt med second hand-shopping. Kanske inte ryggoptimalt men har längtat så det struntar jag i!

Fortsatt trevlig fredagkväll!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Jag har precis blivit av med en sträckning i en ryggmuskel, den var inte heller att leka med, jag kunde knappt gå, hasade fram som den tant jag är...

    SvaraRadera
  2. Jag såg också Divergent idag på bio :) Tyckte om den väldigt, faktiskt mer än boken (ovanligt). Precis som du säger är ju också soundtracket så passande :)

    SvaraRadera