onsdag 30 december 2015

Underbara Owlcrate

Kunde äntligen hämta ut december månads Owlcrate igår. Har höjden av otur med dessa boxar, två gånger under hösten har de hamnat på avvägar på vägen från posten till utlämningsstället och jag är väl inte direkt känd för mitt tålamod...

Älskar denna boxen, en av de allra bästa av de 7 jag har fått hem hittills!


En söt liten läsdagbok från Potter Style, en "to do list" från Boy Girl Party (har du inte spanat in hennes design gör det, helt underbara motiv, många med ugglor!), en söt magnet från Sandra Vargas och ett doftljus från Frost Beard med det underbara namnet Reading at the café som doftar kaffe och choklad. Jag gillar egentligen inte doftljus men detta kommer jag använda!

Boken är Da Vinci's tiger av Laura Malone Elliott och jag hade varken hört talas om boken eller författaren men den ska utspela sig i renässansens Florens och bara det tycker jag låter lockande. Ser fram emot att läsa den och eftersom läslusten börjar komma tillbaka kanske det till och med blir snart!

Ett roligt litet paket, nu längtar jag redan efter nästa! Har ärligt inte läst en enda av böckerna jag fått än men planerar att satsa på att läsa olästa böcker ur egna hyllor under min föräldraledighet för att dels kunna bocka av dem, dels slippa gå till jobbet under ledigheten för att låna böcker. Nackdelen när en jobbar på bibliotek - det känns som jobb att gå dit även när man är ledig...

5 kommentarer:

  1. Vad kostar boxen med frakt hit till Sverige? Är det någon tull? Tacksam för svar :-) Mvh Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Förlåt sent svar. De brukar hamna på nånstans mellan 430-450 kr (49.90$) beroende på växelkurs. oftast sluppit tull, betalat för 1/7 boxar tror jag, då 188kr om jag inte minns fel.

      Radera
  2. Very nice article, I enjoyed reading your post, very nice share, I want to twit this to my followers. Thanks!. Kumkum Bhagya

    SvaraRadera